010 - 266 57 57

Klacht of compliment

Zit u ergens mee, of bent u niet tevreden over de verleende zorg, behandeling of service van de Zellingen? Of wilt u juist een fijne ervaring met ons delen? Dan kunt u terecht bij de vertrouwenspersoon of klachtenfunctionaris.

De beste manier om uw ongenoegen te uiten is om het te bespreken met de betreffende medewerker of met de EVV'er en wijkverpleegkundige. Zij gaan samen met u in gesprek om uw ongenoegen of klacht op te lossen. Komt u er samen niet uit, dan kunt u contact opnemen met de woonzorgmanager, zorgteammanager of locatiemanager.

Wilt u informatie over de wet BOPZ, bijvoorbeeld over vrijheid beperkende maatregelen zoals fixatie of het gebruik van bedhekken en diepe stoelen, ook dan kunt u ook bij de klachtenfunctionaris terecht.

Klachtenfunctionaris

Wilt u uw ongenoegen of klacht liever bespreken met een onafhankelijk persoon, dan kunt u ervoor kiezen om hiermee bij de klachtenfunctionaris langs te gaan. Samen met u gaat hij bespreken wat voor u het beste vervolg zou kunnen zijn.

De klachtenfunctionaris is aanwezig:

  • maandag op Crimpenersteyn
  • dinsdag op De Meander
  • vrijdag op Rijckehove

De klachtenfunctionaris gaat flexibel om met afspraken en laat zich niet leiden door de plek waar hij aanwezig zou zijn. U kunt dus ook een afspraak maken door contact op te nemen middels onderstaande gegevens of contactformulier.

Klachtenfunctionaris
Henk Moerenhout | klachtenfunctionaris@zellingen.nl
T. 06 - 47 82 68 50

Klacht of compliment? Bel de (onafhankelijke) klachtenfunctionaris op 06 - 47 82 68 50

Wij kunnen u ook terugbellen of mailen